Воскресенье, 24.11.2024, 15:49                                                                    ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЙ    ПОРТАЛ
Приветствую Вас Гость | Регистрация | Вход

З  В  О  Н  О  К   НА   У  Р  О  К

Было бы желание - найдешь на сайте знания!

Вы вошли как Гость | Группа "Гости" | 

НАГЛЯДНЫЕ МАТЕРИАЛЫ ДЛЯ ОФОРМЛЕНИЯ СТЕНДОВ  РАБОТА С ОДАРЕННЫМИ ДЕТЬМИ
МЕНЮ САЙТА

НАЧАЛЬНАЯ ШКОЛА

РУССКИЙ ЯЗЫК

ЛИТЕРАТУРА В ШКОЛЕ

ЕГЭ ПО ЛИТЕРАТУРЕ

ВЕЛИКИЕ ПИСАТЕЛИ

ИЗУЧЕНИЕ ТВОРЧЕСТВА
   ГОГОЛЯ


50 КНИГ ИЗМЕНИВШИХ
   ЛИТЕРАТУРУ


ТРЕНИНГИ "ТВОРЧЕСКАЯ
   ЛАБОРАТОРИЯ УЧИТЕЛЯ
    ЛИТЕРАТУРЫ"


ТЕМАТИЧЕСКОЕ
   ОЦЕНИВАНИЕ ПО
   ЛИТЕРАТУРЕ В 11 КЛАССЕ


ОЛИМПИАДА ПО
   ЛИТЕРАТУРЕ. 10 КЛАСС


ЛИТЕРАТУРНЫЕ РЕБУСЫ
   ПО ТВОРЧЕСТВУ ПОЭТОВ
   СЕРЕБРЯНОГО ВЕКА


ИНОСТРАННЫЕ ЯЗЫКИ

ТЕМАТИЧЕСКИЕ КАРТОЧКИ
   ПО АНГЛИЙСКОМУ ЯЗЫКУ


КАК УЧИТЬ АНГЛИЙСКИЕ
   СЛОВА ЭФФЕКТИВНО


АНГЛИЙСКИЕ ВРЕМЕНА В
   ТЕКСТАХ И УПРАЖНЕНИЯХ


РАЗДАТОЧНЫЙ МАТЕРИАЛ
   ПО АНГЛИЙСКОМУ ЯЗЫКУ


200 АНГЛИЙСКИЙ ВЫРАЖЕНИЙ.
   ТЕХНИКА ЗАПОМИНАНИЯ


КОНТРОЛЬНЫЕ РАБОТЫ В
   ФОРМАТЕ ЕГЭ ПО
   АНГЛИЙСКОМУ ЯЗЫКУ


ТИПОВЫЕ ВАРИАНТЫ
   ЗАДАНИЙ ЕГЭ ПО
   АНГЛИЙСКОМУ ЯЗЫКУ


ГРАММАТИКА
   ИСПАНСКОГО ЯЗЫКА


ФРАНЦУЗСКИЙ ЯЗЫК

ФРАНЦУЗСКИЕ СЛОВА.
   ВИЗУАЛЬНОЕ
   ЗАПОМИНАНИЕ


ГРАММАТИКА
   ФРАНЦУЗСКОГО ЯЗЫКА


ВНУТРИШКОЛЬНЫЙ КОНТРОЛЬ
   ПО ФРАНЦУЗСКОМУ ЯЗЫКУ


ИСТОРИЯ В ШКОЛЕ

БИОЛОГИЯ В ШКОЛЕ

МАТЕМАТИКА В ШКОЛЕ

ФИЗИКА В ШКОЛЕ

ХИМИЯ В ШКОЛЕ

Категории раздела
КОНСПЕКТЫ УРОКОВ [154]
ВНЕКЛАССНЫЕ МЕРОПРИЯТИЯ [32]
ПОДГОТОВКА К ЕГЭ [37]

Статистика

Онлайн всего: 6
Гостей: 6
Пользователей: 0
Форма входа


Главная » Файлы » ИНОСТРАННЫЕ ЯЗЫКИ » КОНСПЕКТЫ УРОКОВ

The Spring Party
22.06.2012, 22:41

T: Good morning, dear boys and girls, parents and teachers. WE are very glad to see you and we hope that you will enjoy our party.

Now I want to see if all the letters of the alphabet are here. Do you know English letters well? Listen, please.

A is for apples.

Can you count apples?

One apple, two apples,

Three apples, four,

Five apples, six apples,

Seven apples more.

Now tell me, little Paul,

Can you count them all?

 

B-is for Teddy Bear.

Teddy Bear.

Teddy bear, teddy bear!

Oh, where are you? 0h, where?

I love you, teddy bear!

Oh, where are you? Oh, where?!

 

C-is for cat.

Ann's Cat.

Ann's cat is black,

Jane's cat is grey,

They often drink milk.

And wash every day.

 

D-is for dog.

 

My Dog.

I've got a dog .

Her name is Pat.

She can do this,

She can do that.

Look at my dog!

Tricks she can do.

I love my dog.

She loves me, too.

 

E-is for English.

I love Learning English.

I can read, I can write,

I can speak English, too.

I love learning English!

And what about you?

 

F-is for flowers.

Flowers.

Red and yellow,

white and blue,

The nicest flowers

are just for you!

 

G-is for girl.

I am a little girl.

I am a little girl,

Yes, that's me;

And my hair is black

As you can see.

 

H -is for hand.

Hand in hand.

Father, mother,

Sister, brother.

Hand in hand

With one another!

 

I-is for I.

I like.

I like coffee,

I like tea,

I like apples

On that tree.

 

J-is for jam.

Some tea.

Two little boys,

Johny and Sam,

Sit down to have

Some tea with jam.

 

k-is for kite.

My Kite.

I have a kite,

My kite is white,

My kite is in the sky.

Fly high, my kite,

Fly high, white kite.

Fly high in the blue sky.

 

L-is for lion.

A lion.

I am a lion.

My name is Brian.

I am a king.

I like to sing.

 

M-is for Mummy.

My Mummy.

My dear, dear Mummy,

I love you very much,

I wish you to be happy

On the 8th of March

Be happy, be happy

On the 8th of March.

 

N-is for Ann and Nan.

Ann.

My name is Ann.

Her name is Nan.

His name is Ben.

Say it again.

 

O-is for one.

I can count well.

One, two, three!

One, two, three!

I can count well,

As you can see.

 

P-is for parrot.

A parrot.

I am a parrot.

My name is Carrot.

I am very shy.

I like to fly.

 

Q-is for questions.

I see a bird.

I see a bird.-What?

I see a bear.-Where?

I see a hen.-When?

I see a cow.-How?

What? Where? When? How?

 

R-is for red.

Red and blue.

Red and blue.

Red and blue.

I am Sue.

And who are you?

 

S-is for sister.

My family.

I've got a mother.

I've got a father.

I've got a brother Paul.

I've got a sister.

I've got a Granny.

How I love them all!

 

T-is for teacher.

One, two, three.

One, two, three.

Who is he?

He is my father.

One, two, three.

What is he?

He is my father.

 

U-is for under.

Let us play.

Little children,

Come to me.

Let us play

Under the tree!

 

V-is for have.

What have you got?

What have you got?

What have you got?

Now tell me please,

What, have you got?

 

I've got a puppy.

I've got a kitten.

I've got a penguin.

That's what I've got.

 

W-is for what

What is grey?

What is grey?

Can you say?

Yes, I can.

My cat is grey.

 

X-is for fox

I am a fox.

I am a fox.

My name is Mox.

I'm very smart.

I like art.

 

Y-is for bicycle.

I want to ride my bike.

I want to ride may bicycle

I want to rids my bike,

I want to ride my bicycle,

I want to ride my bike.

Z-is for the Zoo.

The Zoo.

I like to go to the Zoo,

To the Zoo, to the Zoo!

Come with me to the Zoo,

To the Zoo, to the Zoo! [1], [2]

 

T: Now let's sing the song "The ABC".

The ABC.

ABCDEFG

HIJKLMNQP

QRSTUVW

XYZ

That is English alphabet.

T: Well done. You know how to spell.But can you read? We'11 see it in a moment. Let's play the game.

"Reading Baseball"

P:"Tick-tack-toe,

Here I go;

If I don't miss,

I'll take this".

A pupil points to the word, opens his eyes and reads it.

BASKETBALL, FOOTBALL, VOLLEYBALL, CHILDREN,BLUE, YELLOW,

A WORKER, AN ECONOMIST, A RUNNER, A PLANT, A BUSINESSMAN,

A HOSPITAL, A DAUGHTER.

T : I see that you know the ABC, but do you know the numbers?

MATCH THE FIGURES AND THE WORDS.

1 6 five Three Four six two

2 7 seven eight one nine ten

3 8

4 9

5 10

Well done. Do you know animals and colours?

Name as many animals and their colours as you can.

E.g. a black bat (one step).

Now name as many professions as you can.

Now let's congratulate our mothers with their holiday.

My dear Mummy.

My dear , dear Mummy,

Let me kiss your face,

I want you to be happy

Today and always!

Be happy, be happy,

Today and always!

Be happy, be happy

Today and always!

I love my Mummy.

One, one, one.

I love the sun.

Two, two, two,

I love my Mummy, too.

Three, three, three.

My Mummy 1oves me

Four, four, four,

I love her more and more.

I count from one,

I love the sun.

I count to four.

I love my Mummy more!

And now my dears watch the play.

Three little kittens.

Ch: Three little kittens

Lost their mittens,

And they began to cry.

1st kitten: Oh, Mother dear!

2nd kitten: We very much fear.

3rd kitten: That we have lost our mittens!

Mother Cat: Lost your mittens,

You naughty kittens!

Then you will have no pie!

Ch: The three little kittens

Found their mittens,

And they began to cry.

3 kittens(together): Oh/Mother dear!

1st: (showing the mittens)

See here,

2nd: (showing the mittens):

See here,

3rd: (showing the mittens)

See, we have found our mittens!

Mother: Oh, you are good kittens!

I Put on your mittens,

And you will have some pie.

(gives them pies)

But I smell a rat close by.

Good-bye!

All: We smell a rat close by.

Good-bye! [4]

Now let's sing songs.

Clap, clap!

Clap, clap, clap your hands,

clap your hands together.(2 times)

Stamp, stamp, stamp your feet, Stamp your feet together.(2 times)

Turn, turn, turn around.

Turn around together. (2 Times)

 

Sing, sing, sing a song,

Sing a song together.

Dance, dance, dance about, Dance about together.(2times)

Wash, wash, wash your face,

Wash your face together . (2 times)

Shine, shine, shine your shoes, Shine your shoes together.(2times)

March, march, march to bed, March to bed together.(2times)

Looby-Loo.

Go looby-loo,

Go looby-light.

All on a Saturday night.

Now put your right hand in, Mow put right hand out,

Shake it a little,a little, And turn yourself around.

Now put your left hand in, Now put your left hand out, Shake it a little, a little And turn yourself around

Now put your left foot in, Now put your left foot out, Shake it a little, a little, And turn yourself around.

Now put your right foot in, Now put your right foot out,

Shake it a little, a little

And turn yourself around. One, two, three.

One, two, three,

On a tip-toe,(2 times)

One, two, three,

Turn around,

Clap, clap,

Step aside.

A E I O U.

A E I O U I love you!

A U 0 I E

You love me!

A E I U O Off we go!

I O U E A

Far away!
Категория: КОНСПЕКТЫ УРОКОВ | Добавил: admin | Теги: Немецкий язык, конспект урока иностранного языка, урок инос, открытый урок английского языка, поурочные планы уроков иностранного, ин.яз в школе
Просмотров: 1226 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 5.0/1
Поиск

ИНФОРМАТИКА В ШКОЛЕ

ЭНЦИКЛОПЕДИЯ
   ПРОФЕССОРА ФОРТРАНА


ЭНЦИКЛОПЕДИЯ
   ШКОЛЬНИКА "КОМПЬЮТЕР"


ПРАКТИКУМ ПО
   МОДЕЛИРОВАНИЮ.
   7-9 КЛАССЫ


РЕШЕНИЕ ТИПОВЫХ ЗАДАЧ
   ПО ПРОГРАММИРОВАНИЮ
   НА ЯЗЫКЕ PASCAL


ПОДГОТОВКА К ЕГЭ
   ПО ИНФОРМАТИКЕ


ДИАГНОСТИЧЕСКИЕ
   РАБОТЫ ПО
   ИНФОРМАТИКЕ. 11 КЛАСС


ГЕОГРАФИЯ В ШКОЛЕ

ГЕОГРАФИЧЕСКАЯ
   ЭНЦИКЛОПЕДИЯ


ЗАНИМАТЕЛЬНАЯ
   ГЕОГРАФИЯ


ЭНЦИКЛОПЕДИЯ
   ГЕОГРАФИЯ РОССИИ


СПРАВОЧНИК ДЛЯ ШКОЛЬНИКОВ
   ПО ГЕОГРАФИИ


ЗАГАДКИ ТОПОНИМИКИ

ФИТОГЕОГРАФИЯ ДЛЯ
   ШКОЛЬНИКОВ


РУССКИЕ
   ПУТЕШЕСТВЕННИКИ


ПЕРВООТКРЫВАТЕЛИ

ГЕОГРАФИЯ ЧУДЕС

СОКРОВИЩА ЗЕМЛИ

МОРЯ И ОКЕАНЫ

ВУЛКАНЫ

СТИХИЙНЫЕ БЕДСТВИЯ

ЗАГАДКИ МАТЕРИКОВ И
   ОКЕАНОВ


ЗНАКОМЬТЕСЬ: ЕВРОПА

ЗНАКОМЬТЕСЬ: АФРИКА

ПОГОДА. ЧТО, КАК И
   ПОЧЕМУ?


ШКОЛЬНИКАМ О
   СЕВЕРНОМ СИЯНИИ


ГЕОГРАФИЯ.
   ЗЕМЛЕВЕДЕНИЕ. 6 КЛАСС


КОНТРОЛЬНЫЕ РАБОТЫ
   ПО ГЕОГРАФИИ


ТИПОВЫЕ ВАРИАНТЫ
   КОНТРОЛЬНЫХ РАБОТ
   В ФОРМАТЕ ЕГЭ


ПОДГОТОВКА К ЕГЭ
   ПО ГЕОГРАФИИ


АСТРОНОМИЯ В ШКОЛЕ

КАРТОЧКИ ПО
   АСТРОНОМИИ


ЭНЦИКЛОПЕДИЯ
   ШКОЛЬНИКА "КОСМОС И
   ВСЕЛЕННАЯ"


ЗАДАЧИ ДЛЯ ОЛИМПИАДЫ
   ПО АСТРОНОМИИ. 10-11 КЛАССЫ
   КЛАССЫ"


ПРОВЕРОЧНЫЕ РАБОТЫ
   ПО АСТРОНОМИИ


ОБЩЕСТВОЗНАНИЕ

ИНТЕРЕСНОЕ
   ОБЩЕСТВОВЕДЕНИЕ


ЧЕЛОВЕКОВЕДЕНИЕ
   ДЛЯ ШКОЛЬНИКОВ


РАБОЧИЕ МАТЕРИАЛЫ ПО
   ОБЩЕСТВОЗНАНИЮ.
   8 КЛАСС


ТЕМАТИЧЕСКИЕ
   КОНТРОЛЬНЫЕ РАБОТЫ
   ПО ОБЩЕСТВОЗНАНИЮ.
   8 КЛАСС


ПОДГОТОВКА К ЕГЭ

ТИПОВЫЕ ТЕСТЫ В
   ФОРМАТЕ ЕГЭ


ОСНОВЫ РЕЛИГИОЗНЫХ КУЛЬТУР И СВЕТСКОЙ ЭТИКИ

МАТЕРИАЛЫ ДЛЯ
   УЧИТЕЛЯ


ХРИСТИАНСТВО

ЖИТИЯ СВЯТЫХ
    В КАРТИНКАХ


ПУТЕВОДИТЕЛЬ ПО МИРОВОЙ ХУДОЖЕСТВЕННОЙ КУЛЬТУРЕ

БОГИ ОЛИМПА

ЗАНИМАТЕЛЬНАЯ
   МИФОЛОГИЯ


РУССКИЕ НАРОДНЫЕ
   ПРОМЫСЛЫ


ШКОЛЬНИКАМ О МУЗЕЯХ

СКУЛЬПТУРА

ЧУДЕСА СВЕТА

ДОСТОПРИМЕЧАТЕЛЬНОСТИ
   МОСКВЫ


ДОСТОПРИМЕЧАТЕЛЬНОСТИ
   САНКТ-ПЕТЕРБУРГА



ИЗО В ШКОЛЕ

ОСНОВЫ РИСУНКА ДЛЯ
   УЧЕНИКОВ 5-8 КЛАССОВ


УРОКИ ПОШАГОВОГО
   РИСОВАНИЯ


РУССКИЕ ЖИВОПИСЦЫ


ФИЗКУЛЬТУРА В ШКОЛЕ

Я УЧИТЕЛЬ ФИЗКУЛЬТУРЫ

ИСТОРИЯ ОЛИМПИЙСКИХ
   ИГР


УРОКИ КУЛЬТУРЫ
   ЗДОРОВЬЯ


УПРАЖНЕНИЯ И ИГРЫ
   С МЯЧОМ


УРОКИ ФУТБОЛА

АТЛЕТИЧЕСКАЯ
   ГИМНАСТИКА


ЛЕЧЕБНАЯ ФИЗКУЛЬТУРА
   В СПЕЦИАЛЬНОЙ ГРУППЕ


УПРАЖНЕНИЯ НА
   РАСТЯЖКУ


АТЛЕТИЗМ БЕЗ ЖЕЛЕЗА


ТЕХНОЛОГИЯ В ШКОЛЕ

РАБОЧИЕ МАТЕРИАЛЫ ПО
   ТЕХНОЛОГИИ ДЛЯ
   ДЕВОЧЕК. 6 КЛАСС


УРОКИ КУЛИНАРИИ В
   5 КЛАССЕ


КАРТОЧКИ ДЛЯ
    ОПРОСА ПО ТЕХНОЛОГИИ. 5 КЛАСС


ПРАКТИКУМ ПО
   СЛЕСАРНЫМ РАБОТАМ


ВЫПИЛИВАНИЕ ИЗ ФАНЕРЫ


ЭРУДИТ-КОМПАНИЯ

МАТЕРИАЛЫ ДЛЯ УЧИТЕЛЕЙ

АФОРИЗМЫ

АФОРИЗМЫ ОБ
   ОБРАЗОВАНИИ


АФОРИЗМЫ ОБ УЧИТЕЛЕ
   И УЧЕНИКЕ


Яндекс.Метрика Copyright MyCorp © 2024 Рейтинг@Mail.ru